لو عايز تعريف اى كارت او عندك مازر بورد مش عارف تجبلها حاجة الفرسان حتجبلك 613623

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا لو عايز تعريف اى كارت او عندك مازر بورد مش عارف تجبلها حاجة الفرسان حتجبلك 829894
ادارة المنتدي الـفــرســــــان لو عايز تعريف اى كارت او عندك مازر بورد مش عارف تجبلها حاجة الفرسان حتجبلك 103798

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

لو عايز تعريف اى كارت او عندك مازر بورد مش عارف تجبلها حاجة الفرسان حتجبلك 613623

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا لو عايز تعريف اى كارت او عندك مازر بورد مش عارف تجبلها حاجة الفرسان حتجبلك 829894
ادارة المنتدي الـفــرســــــان لو عايز تعريف اى كارت او عندك مازر بورد مش عارف تجبلها حاجة الفرسان حتجبلك 103798
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

لو عايز تعريف اى كارت او عندك مازر بورد مش عارف تجبلها حاجة الفرسان حتجبلك

لو عايز تعريف اى كارت او عندك مازر بورد مش عارف تجبلها حاجة الفرسان حتجبلك Empty لو عايز تعريف اى كارت او عندك مازر بورد مش عارف تجبلها حاجة الفرسان حتجبلك

مُساهمة من طرف elza3eem الأحد مايو 18, 2008 12:49 am

لو عندك اى كارت و مش لقيله تعريف (ممكن يكون كارت من ايام الهجسوس مش مشكلة) او عيز تعريفة على سيستيم معين (اكس بى مثلا على اعتبرا انه فى كروت كتير قديمة ما بيعرفهاش لوحدة)

او لو عندك مازر بورد عيز تعملها اب جريد للبيوس بتعها ومش لقلها موقع او مش عارف تجبلها حاجة

قولى نوع الكرت او المارز بورد او الموديل وان شاء الله هجبلك النتا عيزه فى 24 ساعة

وتحت امرك
فقط مع الفرسان
لو عايز تعريف اى كارت او عندك مازر بورد مش عارف تجبلها حاجة الفرسان حتجبلك Hd_amd_lg

لو عايز تعريف اى كارت او عندك مازر بورد مش عارف تجبلها حاجة الفرسان حتجبلك Logo_via

لو عايز تعريف اى كارت او عندك مازر بورد مش عارف تجبلها حاجة الفرسان حتجبلك Logo

لو عايز تعريف اى كارت او عندك مازر بورد مش عارف تجبلها حاجة الفرسان حتجبلك Shim

لو عايز تعريف اى كارت او عندك مازر بورد مش عارف تجبلها حاجة الفرسان حتجبلك Masthead
لو عايز تعريف اى كارت او عندك مازر بورد مش عارف تجبلها حاجة الفرسان حتجبلك 00_r2_c2
elza3eem
elza3eem
مــديـــر عــــام الــــفــــــرســــــان
مــديـــر عــــام الــــفــــــرســــــان

ذكر
المزاج : رايق
نشاط العضو :
لو عايز تعريف اى كارت او عندك مازر بورد مش عارف تجبلها حاجة الفرسان حتجبلك Left_bar_bleue50 / 10050 / 100لو عايز تعريف اى كارت او عندك مازر بورد مش عارف تجبلها حاجة الفرسان حتجبلك Right_bar_bleue

الاوسمة : لو عايز تعريف اى كارت او عندك مازر بورد مش عارف تجبلها حاجة الفرسان حتجبلك 3

بطاقة الشخصية
مزاجى: رايق

https://elforsan.mam9.com

- مواضيع مماثلة